Trainen voor Santiago - Reisverslag uit Camping das Palmeiras, Brazilië van John Gerardu - WaarBenJij.nu Trainen voor Santiago - Reisverslag uit Camping das Palmeiras, Brazilië van John Gerardu - WaarBenJij.nu

Trainen voor Santiago

Door: John Gerardu

Blijf op de hoogte en volg John

11 Juni 2021 | Brazilië, Camping das Palmeiras

Goedenavond allemaal,
Wat was me dat un dag vandaag trainen voor Santiago de Compostela.
Gewoon naar de klote, pijn aon ut votlook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Camping das Palmeiras

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2021

Mien Reis

17 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

14 Juli 2021

Mien Reis
John

Zzp in de duurzame energie. Getrouwd 2 dochters Ben jaren al aan het fietsen. Ik wilde deze reis maken. Dit is gekomen door een vakantieadres in de Duitse Alpen. Deze had ik 3 jaar terug gepland, vanwege omstandigheden en nu Corona en inentingen. Daarom start ik deze reis samen met een andere fietsmaat Freek van Slooten. We starten op 18 juni.

Actief sinds 13 Mei 2021
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4470

Voorgaande reizen:

13 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

Landen bezocht: