Mien Reis - Reisverslag uit Jaca, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu Mien Reis - Reisverslag uit Jaca, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu

Door: John Gerardu

Blijf op de hoogte en volg John

05 Juli 2021 | Spanje, Jaca

Dag 17 naar SDC,
Na vanmorgen gestart te zijn in Accous ( hotel) en gisteren mij zelf een beetje over de kling te hebben gejaagd,heb ik dat vanmorgen anders aangepakt. Tijdens deze 20 km lange klim gewoon proberen in rust te blijven. En dat is me ook gelukt. De laatste 8 km gingen flink omhoog en de laatste 3 km was de wind niet onze vriend, veel harde tegenwind tot op de top. Boven op de top nog een paar foto’s genomen en onze maagd weer gevuld voor de 25 km lange afdaling ( ook niet helemaal waar). We zijn op de camping in Jaca en hebben onze tenten opgezet en in de avond lekker gaan eten en drinken in de stad.
Op naar dag 18, hier gaan we op de camping of albergo in Ruesta slapen. Deze worden beheerd door de Spaanse arnarchistise vakbond volgens Freek.
We zullen zien,
Sjlaop ze

• 05 Juli 2021 - 23:52

Bets:

Geweldig john en Freek ook natuurlijk!! Je bent echt aan het genieten!!!

• 06 Juli 2021 - 08:42

Anita:

Wat geweldig….geluif tot gr n gooi kopen zeet….geneet ze nog get vaan alles wat gr oonderweeg nog tege gaot kaome…

Tags: Dag 17 SDC

Verslag uit: Spanje, Jaca

18 Juli 2021

17 Juli 2021

16 Juli 2021

14 Juli 2021

John

Zzp in de duurzame energie. Getrouwd 2 dochters Ben jaren al aan het fietsen. Ik wilde deze reis maken. Dit is gekomen door een vakantieadres in de Duitse Alpen. Deze had ik 3 jaar terug gepland, vanwege omstandigheden en nu Corona en inentingen. Daarom start ik deze reis samen met een andere fietsmaat Freek van Slooten. We starten op 18 juni.