Mien Reis - Reisverslag uit Estella, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu Mien Reis - Reisverslag uit Estella, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu

Mien Reis

Door: John Gerardu

Blijf op de hoogte en volg John

10 Juli 2021 | Spanje, Estella

Dag 20 naar SDC,
Mijn excuses dat ik gisteren niet heb geschreven, maar deze dag had nog een staartje gekregen. Daarom vandaag vanwege niet geplande rustdag.
Gisteren in Pamplona gestart lekker droog en het ontbijt te hebben genuttigd in de stad, zijn we weer op pad gegaan. Nadat ons Google Maps de stad had uitgeleid, ( die Tiepmiep stuurde ons wel eens verkeerd) hebben we ons zelf de weg bekeken. Het ging wel zeer erg berg op en af 856m op 60 km. Thuis heb ik hier geen problemen mee, alleen met de hitte.
Tijdens de middagpauze eigenlijk erna liep mijn band leeg deze gerepareerd.
Onderweg moest ik veel plassen, wat mij aan het denken heeft gezet. Daarom dit staartje.
Aangekomen in Estella moest ik continu kleine beetjes plassen. Gaan Googlen en jawel waarschijnlijk een blaasontsteking. Direct naar de pharmacia een natuurproduct gekregen en potje voor in te plassen. Dat is me een hele pantomie geweest. Met gebarentaal,wel lachen ondanks de pijn.
Toen hebben we besloten om een extra rustdag in te plannnen, omdat ik moest weten wat er aan de hand was.
Dus vandaag ben ik naar de emergencia geweest. Ik had ochtendurine bij me,maar om het te testen en alles geregeld was, was ik 2 uur verder.
Uitslag: blaasontsteking en antibiotica kuur gehaald €2,30 armer

  • 10 Juli 2021 - 17:03

    Elly Simons:

    Hoop op spoedi beterschap.Heb je nu pas gevonden op aap

  • 10 Juli 2021 - 21:21

    Guido:

    Het ging ook te goed he Johnny. Maar ja als tt hierbij blijft niet klagen he

Tags: SDC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Estella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2021

Mien Reis

17 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

14 Juli 2021

Mien Reis
John

Zzp in de duurzame energie. Getrouwd 2 dochters Ben jaren al aan het fietsen. Ik wilde deze reis maken. Dit is gekomen door een vakantieadres in de Duitse Alpen. Deze had ik 3 jaar terug gepland, vanwege omstandigheden en nu Corona en inentingen. Daarom start ik deze reis samen met een andere fietsmaat Freek van Slooten. We starten op 18 juni.

Actief sinds 13 Mei 2021
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 4713

Voorgaande reizen:

13 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

Landen bezocht: