Mien Reis - Reisverslag uit Castildelgado, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu Mien Reis - Reisverslag uit Castildelgado, Spanje van John Gerardu - WaarBenJij.nu

Mien Reis

Door: John Gerardu

Blijf op de hoogte en volg John

12 Juli 2021 | Spanje, Castildelgado

Dag Dag 22 naar SDC,
Na een lange hete middag en avond ( zwembad en 2x douche) ben ik gaan slapen in mijn tent. Ik dreef in het begin mijn tent uit, en een mug was mij aan het begaaien. Stond ik al om 7.15 buiten, keek om me heen het zag er dreigend uit. Snel onze tenten afgebroken zodat alles droog was. Alles op de fiets gepakt en naar Logrono om een ontbijt te nuttigen bij de kathedraal. Juist op dat moment kwamen er ook 2 mannen ( pensionadas ) ook aan en spraken ons aan in het dialect. Maar zij zagen dat aan de Limburgse vlag aan mijn fiets. Dank je wel Ellyan van Duurling en Guido Spronck duidelijk herkenbaar en trots op Limburg. Hebben samen geouwhoerd plat

Tags: Dag 22 SDC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castildelgado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2021

Mien Reis

17 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

16 Juli 2021

Mien Reis

14 Juli 2021

Mien Reis
John

Zzp in de duurzame energie. Getrouwd 2 dochters Ben jaren al aan het fietsen. Ik wilde deze reis maken. Dit is gekomen door een vakantieadres in de Duitse Alpen. Deze had ik 3 jaar terug gepland, vanwege omstandigheden en nu Corona en inentingen. Daarom start ik deze reis samen met een andere fietsmaat Freek van Slooten. We starten op 18 juni.

Actief sinds 13 Mei 2021
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4718

Voorgaande reizen:

13 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

Landen bezocht: